1."Перші проліски"
Українсько-Нідерландський
освітній проект
освітній проект
Першочергове завдання -виховання в уч-нів бережливого ставлення до природи ,особливо до тих видів флори і фауни, що занесені в "Червону книгу України".
Р.Труш - автор емблеми проекту-: хлоп-чика - "Про-ліска" з ключем до приро-ди, що символізує використання водних, повітряних та сонячних ресурсів Землі з метою захисту життя планети від "виви-хів" суспільства. Емблема відображена на прапорцях, в календарі та зошитах для навчання учнів.
"Митець ніколи не стане руйнівником"(Р. Труш)
2."Від сталої школи - до сталого суспільства". Учасник
міжнародної науково- практичної конференції з проблем освіти сталого розвитку.
міжнародної науково- практичної конференції з проблем освіти сталого розвитку.
"Мета: розуміння себе як єдиного цілого в гармонії з природою.
Фрагменти конференції у "Малюку":
"Екологічний світлофор":
1. "Біль Землі"
2."Зупинись.Подумай"3. "Природа
Учасники конференції у "Малюку": вчителі, методисти шкіл України та м. Львова, директор "Малюка", керівники відділу освіти та представники нідерландської програми "Матра".
Конференція у залах готелю "Супутник": майстер-класи, презентації, концерти.
Урок-казка "Лісовички -рятівники"
(імітація живописної мозаїки за спільним ескізом та спільним сюжетом казки дітей та учителя)
Зміст. Туристи відпочивали у лісі біля мальовничого озера і залишили непогашеним багаття. Лісовички помітили небезпеку, коли зайнялися дерева і сорока принесла сумну звістку про пташенят, що випали з гнізда. Як справжні патріоти лісу, лісовички організували знешкодження джерела вогню. Кроти прорили широку кругову стежину довкола не на жарт розбурханої ватри, а слони шлангами-хоботами та інші жителі лісу не дозволили вогню та недбалим туристам знищити красу та здоров'я дерев - найбільшого джерела кисню на Землі.
"Зелений колір" має безліч дітей-відтінків. Змішуємо "мозаїку"як фарби у живописі, які завжди і всюди працюють дружньою сім'єю. Спільна справа на благо усього живого на Землі - творить диво. Наш "Пролісок"- емблема екологічного проекту -головний помічник у колективній роботі. Він вчить до-помагати один одному, бути сміливим у прийняті термінових рішень, проте розсудливим. Вчить любити рідну країну, шанувати її багатства.
" Вогонь - лікує й вогонь - руйнує. Вогонь - це вірний і справжній друг. Вогонь не любить, як з ним жартуєш, Вогонь не любить недбалих рук!" (З вогнем жарти кепські !)
У рамках проекту в класах проведено уроки :
а) виготовлення плакатів "Природа як жива істота";
б) ілюстрація до казки "Найдорожчий скарб", уроки живопису "Природа - найбільший художник світу". (див. ілюстративний матеріал на сторінці "Творчі роботи")
УКРАЇНСЬКО - ЕСТОНСЬКИЙ проект
під гаслом "Демократичні засади управління в галузі екологічної освіти"
Р.Труш - автор емблеми проекту "Шануймо планету- даруймо життя!"
У рамках проекту в класах проведено уроки :
а) виготовлення плакатів "Природа як жива істота";
б) ілюстрація до казки "Найдорожчий скарб", уроки живопису "Природа - найбільший художник світу". (див. ілюстративний матеріал на сторінці "Творчі роботи")
УКРАЇНСЬКО - ЕСТОНСЬКИЙ проект
під гаслом "Демократичні засади управління в галузі екологічної освіти"
Р.Труш - автор емблеми проекту "Шануймо планету- даруймо життя!"
Немає коментарів:
Дописати коментар