Друковані матеріали
А. "Народження художнього образу через “живу лінію"
( "Лінійна графіка" та " Оригі-
( "Лінійна графіка" та " Оригі-
нальна графіка", " Загадко-
вий світ фауни" ).
вий світ фауни" ).
Всеукраїнський освітньо - мистецький посібник- часо- опис “Артклас “ №3-4 2013, №1 2014 , стор. 298-303)
Б. "Веселка квітам барви дарувала"
( об’єднані теми: “ Кольорознавство “,
“Народознавство", “Графіка “ )
Всеукраїнський освітньо - мистець-
кий посібник - часопис “Артклас
“ №3-4 2013 - №1 2014, стор. 304-305)

Г. "Фрагмент краєвиду в анімалістичному жанрі "День народження у жабки"
( (об'єднані теми: “Графіка “, “ Кольорознав- ство ” ,” Поезія ")
Всеукраїнський освітньо - мистецький
посібник - часопис “Артклас “ №3-4 2013 -
№1 2014 , стор. 306-309)
№1 2014 , стор. 306-309)
Всеукраїнський освітньо - мистецький посібник - часо- пис “Артклас “№3-4 2013 - №1 2014 ,стор. 310-305
Е. Фрагменти оформлення сторінок "Арткласу"
.Малюнки з уроку " Дизайн одягу художника"

Поетичний дебют “І чекають
мене слова…”
( Обласна молодіжна газета "Комсомольське плем'я", м. Вінниця,
січень 1989 р.)
Анотації до дитячих поезій, малюнків в газеті "Діти Марії")
Роботи переможців конкурсу
“ Читай наше - шануй рідне” та анотація
до них у львівському журналі "Світ дитини")
Композиція оформлення даної стіни ( див. світлину, зроблену з буклету школи ) не відпо-відає ідеї Труш Р.І (ЇЇ ескіз, складений з елементів : а) "рулону аркуша" є одночасно "вітрилом козацького корабля"- символом гуманітарного напряму ліцею, б) Інших пропорцій ,,Кристалу знань "- символу точних наук,та іншої форми ключа (без квітів) -символу природничих наук . Ескіз емблеми, де всі елементи об'єднано в іншій композиції буде представлено пізніше)
Кредо ліцеїста:
"Свій юний хист
Вогонь сердець
Ми "Оріяні "віддамо.
За кожну грань
в кристалі знань,
За істин вічне джерело!"
Р.Труш
Анонс! Готуються до друку матеріали з інтегрованих уроків по темі "Поезія пейзажу", куди увійшли ілюстрації до поезії Т.Г.Шевченка .
Ця подяка з рук головного редактора "Арткласу"Ольги Михайлюк - великий стимул для більш плідної праці на благо дітей майбутнього, це віра учителя в учня, що понесе його мудрість у світ та викрастилізує власну.
Немає коментарів:
Дописати коментар